Iedereen leert

Iedereen leert op de KWS: op elk moment, van en met elkaar, jong en oud. Zo blijven we in ontwikkeling en groeien we uit tot leergierige mensen. Die 'zin in leren' maakt je zelfstandig en flexibel, wat waardevol en nuttig is in een steeds sneller veranderende wereld.

Ook binnen ons team leren we van en met elkaar. We werken in bouwdoorbroken leerteams die zorgen voor een doorgaande en herkenbare lijn in de school en benutten elkaars expertise. Op deze manier willen we een voorbeeld zijn voor de kinderen, door te laten zien hoe belangrijk samenwerking en het leren van elkaar is. We geloven dat dit niet alleen bijdraagt aan onze eigen ontwikkeling, maar ook aan die van de leerlingen, waardoor we samen een positieve leeromgeving creëren.